Tuesday, August 18, 2009

luahan.....

nak luah ape yea.... yang pasti perasaan ku tika nie sayu je...radio lak lagu jiwang2...huhuhuhu,
rindu sangat pada seseorang. ia dekat di hatiku wlupun jauh dari mata...rindu yang amat,... rindu yang buat airmataku sesekali mengalir....mengalir sebab kerinduan nie xpernah putus untuk terus merindu...

angaukah aku? mungkin emosiku kadang2 melebihi akal fikirku.. xsmua benda kita nak, kita akan dapat kan...contohnya klu kita nak org rindu kita macam kita rindu dia...masing2 punya cara berbeza, n cara tue kekadang betul2 mencabar kewarasanku..... xpela...ade hikmah di sebalik smua nie....

aku tahu....aku nie kekadang terlalu ikut perasaan....aku tahu smua nie akan buat orang menyampah, tp ape aku boleh buat kan.... mungkin aku perlu berubah...berubah kepada yang lebih menyenangkan, berubah kepada yang lebih membuat org faham...tapi mampukah aku?
suatu ketika seandainya aku jadi org yang pendiam, aku jadi org yang pendam perasaan, ku x kan salahkan sesiapa. mungkin itu yang terbaik untuk smua...ku tahu mungvkin perkataan yang kuar dari bibirku ini bagai menikam hati n perasaan....xpe ku kan belajar untuk terus memuaskan hati smua org wlupun aku terpaksa korbankan hati dan perasaanku....

seperti mana blogku ini....yang melihat xmungkin bisa mengerti....
akukah.......??????

No comments: